Przypominamy, że 26 października Fundacja Edukacji Europejskiej w Wałbrzychu ogłosiła konkurs pn. "Notebook dla Młodego Przedsiębiorcy". Treść ogłoszenia oraz niezbędne dokumenty konkursowe znajdują się na stronie www.fee.pl. Zgodnie z naszymi zapowiedziami prezentujemy dzisiaj trzeci z 4 wywiadów, tym razem z Krzysztofem Wojtowiczem, właścicielem firmy reklamowej Studio "COLOR".
Do kogo powinna być kierowana reklama przedszkola i atrakcji dla dzieci: do dzieci czy do ich rodziców?
Uważam, że reklama powinna być skierowana dwutorowo czyli zarówno do dzieci jak i ich rodziców, bo to oni są ich opiekunami i są za nie odpowiedzialni.
Które Pana zdaniem metody, techniki reklamowe będą skuteczne w przypadku tych usług?
Aby dana technika reklamowa była skuteczna musimy określić sobie w jakim zakresie szukamy odbiorców (lokalny, ogólnopolski czy światowy) a także określić grupę docelową (np. przedział wiekowy, poziom wykształcenia, stopień zamożności itp.). Dzisiaj, żeby zaistnieć na rynku konieczna jest obecność w internecie poprzez stronę www. Popularność internetu wzrasta z dnia na dzień a dostępność do niego jest coraz większa i tańsza. Jeśli klient szuka produktu czy usługi to bardzo często właśnie zaczyna przy pomocy wyszukiwarek interentowych.
A może zastosować na początku promocje, które przyciągną klientów?
Na początku naszej działalności ciężko będzie nam rywalizować ceną z konkurencją, która jest dłużej na rynku. Początkujący często nie ma wypracowanego kapitału, ani marki na rynku. Jednakże cena to nie wszystko. Coraz częściej wiele osób szuka przede wszystkim dobrego i spełniającego oczekiwania produktu. Warto postawić na jakość i profesjonalizm. Upominki w postaci gadżetów, rabatów, promocji cenowych też są ważne, ale nie najważniejsze.
Gdyby miał dzisiaj Pan zaprojektować materiał reklamowy dla młodej firmy, która chce pracować z małymi dziećmi np. ulotkę lub stronę internetową - na co
zwróciłby Pan szczególną uwagę: na kolor, logo, rysunki?
Od samego początku musimy promować nasz produkt czy usługi z naszą nazwą i logo. Jest to bardzo ważny element marketingowy. Dla przykładu podam takie nazwy jak np. Addidas, Sony. Każdy wie z jakim produktem i branżą kojarzy się każda z tych marek. Uważam, że reklama skierowana do dzieci powinna być bardzo czytelna i prosta pod kątem merytorycznym oraz kolorowa z wydźwiękiem uśmiechu i radości.
Krzysztof Bosak i Anna Bryłka przyjechali do Leszna
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?